aj !

hejsan ! <3 Idag har jag och tilde varit på sjukhus typ hela dan! Det började hos vårdcentralen och sen vidare till någon röntgen sen ner till otoperden och sen vänta på att få ett par jävla krykor och en liten strumpa om den ! <3 :( Oj oj ... jag som trodde att det skulle bli ett bra år ! :'( Men vilken bra start då liksom ! :$ Men jag och tilde kan typ nt sova det känns som om dem blåser isönder hela tildes hus!! men vi har sovit i ett tält hemma hos mig igår och då hörde man inget . Men tilde har byggplast run hela sitt hus och det dunkar mot hennes vägg så vi har beddat i ett annat rum där det inte är plast runt om . Men där låter elementet ! men nu ska vi göra annat skit men vi bloggar lite mer sen inatt ! Jag vet att vi är dåliga på the looki men det ska bli bättre !
puss puss I♥YOU! ;) :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0