Kul!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej alla sötisar!!!! Idag ska jag på typ fest :p Den börjar 20.30 till 00.30. Det kommer bli JÄTTE kul :D Men jag saknar alla mina söta små kompisar <3 <3 <3 Vi kommer se spansk dans och mycket mer :) Men imorgon e det JULAFTON!!!! :D As kul<3 Igår eller i förr går så var jag och köpte paket till min älskade sötaste Maja <3 Jag hoppas att hon tycker om den!!! Vi ska köpa en till om hon nt gillar den <3 Men jag kan tyvär inte skriva vad det e för då kommer Maja veta vad det är :( Men jag kommer nt på något mer jag kan skriva om :( Kanske skriver något lite senare idag annars gör jag det imorgon. Eller jo en tråkig sak och de är att dom andra i huset sover hehe nt så kul att veta men jaja :P

PUSSI LOVE YAA <3 <3 <3



                                                        (Tilde) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0